Демчук, ЗояСинельник, Вікторія2025-08-132025-08-132025Демчук З. О. Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу / Демчук З. О., Синельник В. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 2. - C. 244-246.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35994Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukінфлюенс-маркетингблогеримаркетингові комунікаціїкупівельні рішенняматеріали конференціїDigital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингуConference materials