Черненко, Зоряна2025-03-062025-03-06201311112312-64932310-9769https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33836The teaching of medical law in legal clinics may be the best way to learn this complex sphere of legal regulation. Training law students require special attention, both in the development of practical skills as well as in learning the health law. This article provides an overview of interactive methods for use in medical-legal clinics.В умовах становлення української правової держави зростає увага суспільства та громадян до правових статусів учасників різного роду відносин, що виникають. А як наслідок зростає потреба в добре підготовлених юристах. І в цьому контексті актуалізується питання підготовки, а зокрема методики навчання майбутніх юристів. Варто зазначити, що в науковій та методичній літературі щодо діяльності юридичних клінік досить мало уваги звертається на методику навчання в них, переважно розглядаються питання адміністративної організації роботи таких клінік [2; 3; 5; 8]. Дана стаття має на меті дослідити з точки зору методики та дидактики навчання особливості підготовки студентів-правників в умовах правничої клініки, зокрема на прикладі викладання навчальної дисципліни "Медичне право" студентам-правникам. Автор в статті розкриває особливості підготовки студентів-правників, визначає основні ознаки та функції діяльності правничих клінік, визначає найбільш прийнятні форми навчання в умовах правничої клініки, досліджує які методи навчання можуть бути застосовані в умовах правничої клініки при вивченні медичного права.ukмедичне правоюридична клінікаюридична освітаінтерактивні методистаттяЮридична клініка як форма підготовки студентів-правників: на прикладі викладання медичного праваArticle