Глибовець, МиколаЯцевський, Володимир2012-12-122012-12-122005Глибовець М. М. Проблема організації навчальних ресурсів: побудова репозитарію / М. Глибовець, В. Яцевський // Теоретичні та прикладні аспекти побудови програмних систем: TAAPSD'2005: міжнар. конф.: тези доп.: 7-9 груд. 2005 р., Київ, Україна. - К., 2005. - С. 153-159.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1874Розглядається підхід до вирішення проблеми повторного використання навчальних матеріалів з метою їх простого та прозорого поширення. Було проведено аналіз існуючих специфікацій та рекомендацій до реалізації навчальних об'єктів у вигляді компонентів багаторазового використання, серед них: ADL SCORM, IEEE LTSC LOM, IMS Content Packaging. Також на сьогоднішній день існує досить значна кількість репозитаріїв навчальних ресурсів з частковою автоматизацією того чи іншого типу навчання. Зокрема заслуговують на увагу такі продукти як Lotus LearningSpace та WebCT. Проте дані реалізації є платними. Остання ж тенденція розвитку навчальних репозитаріїв полягає у реалізації специфікації IMS DRI (Digital Repositories Interoperability). Власне взаємодія між навчальними репозитаріями перш за все означає можливість обміну навчальними пакетами без втручань з боку експертів чи розробників.ukрепозитаріїосвітаrepositoryeducationПроблема організації навчальних ресурсів: побудова репозитаріюConference materials