Кузьміна, Світлана2019-06-102019-06-102010Кузьміна С. Л. Християнська етика як джерело філософії виховання: деякі аспекти творчості Маркеліна Олесницького / Світлана Кузьміна // Маґістеріум. Вип. 39. Історико-філософські студії / [упоряд.: Ткачук М. Л.]. - 2010. - С. 72-79.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15896У статті проаналізовано методологічне та ідейне підґрунтя філософії виховання Маркеліна Олесницького (1848-1905), професора Київської духовної академії, відомого богослова-мораліста і теоретика педагогіки. На думку мислителя, педагогічне теоретизування має філософський характер, а відповіді на ключові для нього питання про ідеал, мету і сутність виховання визначає система вкорінених у певній культурній традиції поглядів на людину, її моральне призначення і свободу.The article contains the analyze of methodology and idea fundamentals of the philosophy of education of Markelin Olesnitskyi (1848-1905), kijv spiritual academy’s professor, noted theologian-moralist and educational theorist. He showed that educational thinking has philosophical nature and answers to its key questions (ideal, aims, essence of the education) are determined the system of views on human, his moral destination and freedom, established in certain culture.ukпедагогікаетикаантропологіяфілософія вихованняпедагогічний ідеалметасвободаіндивідуальність у вихованністаттяpedagogicethicsanthropologyphilosophy of educationeducational idealaimsfreedomindividuality in educationХристиянська етика як джерело філософії виховання: деякі аспекти творчості Маркеліна ОлесницькогоThe christian ethics as a Source of philosophy of education: some aspects of Markelin Olesnitzkyi’s creativityArticle