Вальковець, АллаВальковець В.2024-07-162024-07-162024Вальковець А. С. Використання цифрових інструментів у веденні бізнесу / Вальковець А. С., Вальковець В. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 334-336.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30537Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukонлайн-маркетингелектронна комерціяаналітика данихсегментація клієнтівSAP та OracleІТ-рішенняматеріали конференціїВикористання цифрових інструментів у веденні бізнесуConference materials