Рижков, РоманКовшова, Ірина2020-08-172020-08-172019Рижков Р. І. Система показників оцінки ефективності управління рекламною діяльністю медіа-агенції / Рижков Роман Ілліч, Ковшова Ірина Олегівна // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи: теорії та пропозиції : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 18 травня 2019 р.) / Класичний приватний університет, Університет ім. Вітаутаса Великого. - Запоріжжя : [Класичний приватний університет], 2019. - С. 48-52.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/17811Матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи: теорії та пропозиції" (м. Запоріжжя, 18 травня 2019 р.).ukрекламна кампаніямедіа-агенціяуспіх рекламиматеріали конференціїСистема показників оцінки ефективності управління рекламною діяльністю медіа-агенціїConference materials