Горкун, М.2016-03-302016-03-302002Горкун М. Г. Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.44-46https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8744Мотивація, спонукання до діяльності, перший елемент структури діяльності, її ієрархічна будова представлені загалънонавчалъною, предметно-навчальною, особистісно-учбовою, міжособистісно-учбовою та мовленнєво-діяльнісною видами мотивації.ukмотиваціямовленнєво-діяльнісний підхіданглійська мованавчальний процесМісце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземноїArticle