Козаченко, А.Порфіренко, Володимир2024-07-102024-07-102024Козаченко А. І. Інтенсивний маркетинг як запорука вдалого розвитку підприємства / Козаченко А. І., Порфіренко В. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - С. 85-87.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30427Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukактивні і пасивні методи рекламибрендпрес-релізPR-публікаціяадаптація маркетингових стратегійбізнес-середовищематеріали конференціїІнтенсивний маркетинг як запорука вдалого розвитку підприємстваConference materials