Глибовець, АндрійВелігурський, Олександр2020-10-212020-10-212020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18245Мета: Створити універсальну підсистему ігрового штучного інтелекту, яка може бути використана для різного типу ігор категорії “Пазли”. Завдання: Розробити алгоритм, який спростить розробку системи для певного розділу ігрового програмного забезпечення. Реалізувати тестову версію гри “Пятнашки” для демонстрації. Об’єкт дослідження Розробка допоміжної бібліотеки ІШІ з використанням Unity Engine. Предмет дослідження Алгоритми ігрового штучного інтелекту, які вважаються основоположними у ігровій індустрії. Практичне значення одержаних результатів Розроблена підсистема може бути впроваджена для створення ігор типу PuzzleGames. Допоможе швидко впровадити базові функції ігрового штучного інтелекту.ukАлгоритми ігрового штучного інтелектуПрийняття рішеньскінченні автоматимагістерська роботаРозробка підсистеми ігрового штучного інтелектуOther