Глущенко, Вікторія2021-12-142021-12-142021Глущенко В. С. Планування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовах / Глущенко В. С. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 22-25.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/21875Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).ukмоніторингмоніторинг ринкумоніторинг конкурентівмаркетинговий моніторингконкурентоспроможністьмоніторинг інтернет-ресурсівціновий моніторингтези конференціїПланування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовахConference materials