Балук, НадіяБасій, НаталіяДайновський, Юрій2023-09-042023-09-042023Балук Н. Р. Ключові фактори ефективності контекстної реклами як інструменту digital-маркетингу / Балук Н. Р., Басій Н. Ф., Дайновський Ю. А. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 144-147.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25797Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukdigital-маркетингрrogrammatic рекламаонлайн-рекламний сервіс Google Adsконтекстна рекламаматеріали конференціїКлючові фактори ефективності контекстної реклами як інструменту digital-маркетингуConference materials