Потюк, Юрій2024-07-122024-07-122024Потюк Ю. Б. Особливості застосування цифрових інструментів у процесі масштабування бізнесу / Потюк Ю. Б. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 384-386.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30502Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukдіджиталізуванняадаптування зарубіжного досвідуІнтернетбізнес-розсиланняринкова присутністьматеріали конференціїОсобливості застосування цифрових інструментів у процесі масштабування бізнесуConference materials