Pedersen, Larysa2018-09-212018-09-212002Pedersen L. The relationship between heteroglossia and authorial voice in Eliot's "The Waste Land" / Larysa Pedersen // Маґістеріум. Вип. 8. Літературознавчі студії / редкол.: Моренець В. П. (голова) та ін. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Стилос, 2002. - C. 98-106.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/13977The article sets out on analysis of the relationship between heteroglossia and authońal voice in Eliot's "The Waste Land". The many-voicedness of the poem is build up on the basis of separate "heaps of broken images", overheard in solitude in eternity. Structurally, the poem is not a narrative as conventionally conceived, but evidently presents a bewildering sequence of the speech acts. Eliot skillfully integrates them into the fused continuum by means of the "uniting voice".Стаття є спробою розглянути взаємозв'язок між гетероглосією та авторським голосом у поемі Т. С. Еліота "Безплідна земля". Багатоголосся поеми вибудовується з поодиноких "уламків розщеплених образів", підслуханих у вічності. Текст поеми не вкладається в рамки традиційної наративної структури, оскільки є лише послідовною констатацією розрізнених мовних актів. Еліот майстерно інтегрує їх у злиту текстову єдність за допомогою "єднаючого голосу".enmodernist poetrypoemvoiceEliotThe Waste LandarticleThe Relationship between Heteroglossia and Authorial Voice in Eliot's "The Waste Land"Співвідношення гетероглосії та авторського голосу в поемі Т. С. Еліота "Безплідна земля"Article