Радченко, М.Голубєва, МаріяБахтіярова, Халіда2016-04-152016-04-152015Радченко М. І. Засоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекціях / Радченко М. І., Голубєва М. О., Бахтіярова Х. Ш. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 175 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 29-32.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8846The article deals with the problem of finding effective means to enhance the cognitive activity of students at a lecture; proposed a classification that takes into account the specifics of organizational learning, defined the criteria by which to assess the quality of the multimedia presentation for the lecture.Статтю присвячено проблемі пошуку ефективних засобів активізації пізнавальної діяльності студентів на лекції; запропоновано класифікацію, що враховує специфіку цієї форми організації навчання, визначено критерії, за допомогою яких можна оцінити якість мультимедійної презентації на лекції в сучасних ВНЗ.ukактивізація пізнавальної діяльності студентівтрадиційні та інноваційні методи навчанняформа організації навчаннявступні методи активного навчанняпровідні методи активного навчанняметоди активного навчання під час завершення лекціїмультимедійні технологіїмультимедійна презентація у ВНЗстаттяactivation of cognitive activitytraditional and non-traditional teaching methodsorganizational studiesactive learning methods entrance leading methods of active learningmethods of completionmultimedia technologymultimedia presentationЗасоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекціяхActivation means learning of students at a lectureArticle