Пічик, КатеринаМалиш, Дарина2025-05-152025-05-152025Пічик К. В. Побудова маркетингової стратегії в умовах трансформації бізнес-процесів / Пічик К. В., Малиш Д. В. // Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку : монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - [Підрозділ] 1.4. - C. 47-60.978-966-518-857-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/34688Підрозділ 1.4. монографії "Трансформація бізнесу в контексті глобальних викликів сталого розвитку", у якому йдеться про побудову маркетингової стратегії в умовах трансформації бізнес-процесів.ukстратегіямаркетингова стратегіяринкові дослідженняцільова аудиторіяінновації в маркетингурозвитокконкурентоспроможністьпідрозділ монографіїПобудова маркетингової стратегії в умовах трансформації бізнес-процесівBook chapter