Кучерова, О.2016-12-302016-12-302001Кучерова О. О. Пізнання в навчальному процесі / О.О. Кучерова. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19: Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 50-52.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10660The article deals with the philosophical notion of cognition as cognition in the process of education. When studying a subject students cognize not only the subject but reality through the subject as well. Cognition is an active creative process. Fallacy is considered as important as truth. Without fallacy it would be impossible to turn ignorance into knowledge. Such processes as communication, creativity, and tolerance are essential for cognition as they make the process of cognition effective. The problem of logical thinking and intuition was always disputable. The article gives advantage to intuition, although only with interaction of both logical thinking and intuition the process of cognition is possible.У статті розглядається філософський термін "пізнання" як пізнання в навчальному процесі. Вивчаючи дисципліну, студенти пізнають як саму дисципліну, так і реальну дійс- ність через дисципліну. Пізнання — це активний творчий процес. Помилка вважається не менш важливою, ніж істина. Без помилкового погляду перехід від незнання до знання не був би можливим. Такі процеси як комунікація, творчість і толерантність є суттєвими для пізнання, бо вони роблять пізнання ефективним. Історично прослідковується суперечність між логічним та інтуїтивним. У статті перевага надається інтуїтивному, але разом з цим лише в єдності цих понять можливий процес пізнання.ukпізнаннянавчальний процесcognitioneducational processПізнання в навчальному процесіCognition in educational processArticle