Токарчук, Віктор2013-03-222013-03-222012Токарчук В. В. Основні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банків / Токарчук В. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 133: Економічні науки. - С. 126-130.1996-5931https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2257The paper identifi ed and analyzed key components that provide high quality customer service banks and develop recommendations to implement standards for each component of quality procedures and maintaining them at the requiredlevel.У статті визначено та детально проаналізовано основні компоненти, що забезпечують якісне обслуговування клієнтів банків, а також розроблено рекомендації з запровадження стандартів щодо кожної з компонент якості та процедури їх підтримання на необхідному рівні.ukбанківська системаякість обслуговуваннястандарти якостікомпоненти якостіbankingservice qualityquality standardscomponents of the qualityОсновні компоненти системи якісного обслуговування клієнтів банківArticle