Боднар, ОльгаТеренчук, Роман2025-07-182025-07-182025Теренчук Р. В. Трансформація маркетингової діяльності підприємства у воєнний час / Теренчук Р. В. ; наук. кер. Боднар О. В. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 154-156.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35634Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukмаркетингбонусні програмипрограми заохочень клієнтівТОВ "ГОЛДЕН ТАЙЛ"матеріали конференціїТрансформація маркетингової діяльності підприємства у воєнний часConference materials