Мороз, В.Шаповалова, Інесса2024-07-232024-07-232024Мороз В. О. Трансформація корпоративної культури в закладах ресторанного господарства / Мороз В. О., Шаповалова І. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 40-43.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30766Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukвисокий рівень конкуренціїЕ. ШейнГ. ЧайкаMcDonald'sStarbucksінновації в обслуговуваннімультикультурністьматеріали конференціїТрансформація корпоративної культури в закладах ресторанного господарстваConference materials