Хоменко, О. А.2012-11-192012-11-192012Хоменко О. А. Зображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній Японії / Хоменко О.А. // Наукові записки НаУКМА. - 2012. - Т. 130 : Історичні науки. - С. 54-59.1996-5931https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1808This research paper is observing transformation of women images in Japanese magazines during two decades after WWII and it’s infl uence to the process of creation of consumer society in Japan.У статті розглянуто трансформацію жіночих образів у японській рекламі алкогольних напоїв протягом двох декад після Другої світової війни та їх вплив на формування суспільства споживання у Японії.ukжіночі образисуспільство споживанняалкогольні напоїЯпоніяwomen imagesconsumer societyalcohol beveragesJapanЗображення жінки й утворення суспільства споживання у повоєнній ЯпоніїArticle