Панченко, М.Акулюшина, М.2023-08-022023-08-022023Панченко М. О. Роль маркетингових досліджень у ринковій економіці / Панченко М. О., Акулюшина М. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - С. 82-83.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25623Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.ukмаркетингові дослідженняринкова економікаменеджери з маркетингуполітика цінматеріали конференціїРоль маркетингових досліджень у ринковій економіціConference materials