Ковшова, Ірина2019-05-292019-05-292018Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографія / Ковшова І. О. - Київ : ФОП Вишемирський В. С., 2018. - 515 с. : іл., табл.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15760Обґрунтовано теоретико-методологічні засади маркетингового менеджменту, як інноваційного підходу до управління підприємством. Виявлено тенденції розвитку маркетингового менеджменту на вітчизняному ринку під впливом дії чинників маркетингового середовища. Розроблено науковопрактичні рекомендації з використанням авторських методів і методик. На основі аналітичних даних підприємств сформовано систему показників оцінки маркетингового менеджменту. Для науковців, фахівців з менеджменту і маркетингу, аспірантів і студентів.ukмаркетинговий менеджментменеджментуправління підприємствомтелекомунікаційне підприємствомонографіяМаркетинговий менеджмент : теорія, методологія, практика : монографіяBook