Сватко, Юрій2015-07-082015-07-082011Сватко Ю. Персnективи філософської освіти в Україні у світлі стратегічних завдань ЮНЕСКО в галузі філософії // Філософська освіта в Україні: історія і сучасність : [колективна монографія / Ткачук М. Л. ... [та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : [Аграр Медіа Груп], 2011. - с. 230-288.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4997Плідні багаторічні партнерські контакти у царині обміну інформацією та документацією між кафедрою ЮНЕСКО "Права людини, мир, демократія, толерантність і взаєморозуміння між народами" в Національному університеті "Києво-Могилянська академія", що їі автор має честь офіційно очолювати з 1998 року, і Штаб-квартирою ЮНЕСКО в Парижі уприроднюють переважний наголос на складних, максимально зацікавлених відносинах Організації з філософією як формою суспільної свідомості, специфічною інтелектуальною практикою й узагалі - видом знання. Автор переконаний, що саме з огляду на ці відносини та отримані в їхньому "силовому полі" висновки й концептуальні продукти можна буде надалі вимірювати й оцінювати перспективи, що реально відкриваються тут для розбудови філософської освіти. В цьому випадку мається на увазі, в тому числі, й "Простір філософування" у новій, незалежній Україні, з урахуванням такого визначального вектора її нинішнього розвитку, як "повернення до великого світу".ukЮНЕСКОфілософська освітаУкраїнафілософіяphilosophyКиєво-Могилянська академія"Україна - ЮНЕСКО"12 травня 1964 р.розділ монографіїПерсnективи філософської освіти в Україні у світлі стратегічних завдань ЮНЕСКО в галузі філософіїArticle