Гугля, Л.2016-03-142016-03-142002Гугля Л. І. Про вимоги до ефективного законопроектування та застосування деяких засобів законотворення / Л. І. Гугля // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск : у двох частинах. Частина 2. - С.300-302https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8631Статтю присвячено становленню підінституту порівняльної реклами у законодавстві сучасної України. У ній розглядаються різні підходи до правового регулювання цього виду реклами, що використовуються у ряді країн світу, запропоновані окремі альтернативні шляхи розвитку підінституту в національному законодавстві та практиці.ukзаконодавствоУкраїнапорівняльна рекламаправове регулюванняПорівняльна реклама: новели у законодавстві УкраїниArticle