Мазін, Дмитро2014-03-282014-03-282011Мазін Д. М. Синкретичний наратив романів Салмана Рушді (функції Я-оповіді) / Дмитро Мазін. // Мандрівець. - 2011. - № 4. - С. 68-71.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2918Стаття присвячена аналізу оповідної структури романів сучасного англо-індійського письменника Салмана Рушді (“Опівнічні діти”, “Останній подих Мавра”, “Сором”), у яких своєрідно поєднуються традиції східної усної оповіді та наративних стратегій, характерних для художнього мислення у системі постколоніальних і постмодерних світоглядних координат. Виявлення особливостей наративної будови романів С. Рушді дає змогу ліпше усвідомити типологічні зміни у плані нарації, й зокрема трансформації “Я-оповіді”, які відбувалися у художніх текстах другої половини ХХ століття.The article focuses on an analysis of the narrative structure of the novels by contemporary Anglo-Indian writer Salman Rushdie (“Midnight’s Children”, “The Moor’s Last Sigh”, “Shame”). In a special way, these novels combine Eastern oral narrative traditions and the narrative strategies characteristic of artistic thought within post-colonial and post-modern coordinates. The analysis of the specific narrative features in S. Rushdie’s novels helps more profoundly understand the typological changes in the novel narrative structure in late XX century.ukнарація“Я-оповідь”оповідна структураромани Рушдіпостмодерністські текстиnarrationich-erzalungnarrative structureS. Rushdie’s novelspost-modern textsстаттяСинкретичний наратив романів Салмана Рушді (функції Я-оповіді)Article