Горик, Зоряна2024-07-182024-07-182024Горик З. І. Тренди аналізу ефективності digital-маркетингу / Горик З. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 193-195.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30658Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukГлобальна асоціація мобільного зв'язку (GSMA)лідиGoogleремаркетинговий банерGoogle AnalyticsLooker Studioвикористання базових метрик та КРІматеріали конференціїТренди аналізу ефективності digital-маркетингуConference materials