Прозоровська, Вікторія2024-07-162024-07-162024Прозоровська В. Т. Переваги використання односторінкової маркетингової стратегії в сучасному бізнесі / Прозоровська В. Т. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 293-295.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30571Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukКотлер Ф.one-page marketing strategyбренд-персонацільова аудиторіяконкуренти проєктуChicago Central Houseстислістьматеріали конференціїПереваги використання односторінкової маркетингової стратегії в сучасному бізнесіConference materials