Бурбело, НаталіяГретчак, Надія-Іванна2025-08-122025-08-122025Гретчак Н.-І. Особливості розробки маркетингових стратегій для B2B-компаній у сфері IT / Гретчак Н.-І. Б. ; наук. кер.: Бурбело Н. О. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - Т. 2. - С. 268-270.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35984Матеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukIT-послугиB2B (business to business)маркетингові стратегіїкорпоративні клієнтиматеріали конференціїОсобливості розробки маркетингових стратегій для B2B-компаній у сфері ITConference materials