Боклан, Катерина2024-07-172024-07-172024Боклан К. В. Сутність брендингу та його класифікація / Боклан К. В. ; науковий керівник: Гуменна О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 271-274.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30592Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukАмериканська маркетингова асоціаціяАндрій Федорівмаржадовготривала цінністьаналіз цільової аудиторіїпозиціонуванняматеріали конференціїСутність брендингу та його класифікаціяConference materials