Дейнега, ІннаРій, І.2024-07-172024-07-172024Дейнега І. О. Детермінанти побудови сильного бренду кав'ярні / Дейнега І. О., Рій І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 278-280.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30587Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukідентичність брендубрендингконкуренціяунікальність та якістьмісцеві традиціїінноваційний іміджвикористання соціальних медіавиразна візуальна присутністьматеріали конференціїДетермінанти побудови сильного бренду кав'ярніConference materials