Перерва, ПетроМирошник, Т.2024-07-032024-07-032024Перерва П. Г. Особливості створення та просування бренду університету / Перерва П. Г., Мирошник Т. О. // Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 1.13. - C. 181-193.978-966-518-843-8https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30210Підрозділ 1.13. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання особливостей створення та просування бренду університету.ukбрендбренд-менеджментбрендингосвітня установаосвітній брендпідрозділ монографіїОсобливості створення та просування бренду університетуBook chapter