Цвілий, Сергій2024-07-022024-07-022024Цвілий С. М. Франчайзинг в системі маркетингового управління туристичним бізнесом / Цвілий С. М. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - 418-420.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30186Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukукладання договорів франшизибізнес-партнерствофранчайзингова угодаматеріали конференціїФранчайзинг в системі маркетингового управління туристичним бізнесомConference materials