Zozulov, O.2024-07-082024-07-082024Zozulov O. V. Determination of consumer motives using the algebra of expressions during marketing research of innovative goods / Zozulov O. V. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 202-204.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30332Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.endisjunctive normal forms (DNF)defining negative attributes of the productVeitch diagrams (Carnot maps)сonference materialsDetermination of consumer motives using the algebra of expressions during marketing research of innovative goodsConference materials