Сусська, Ольга2021-01-312021-01-312020Сусська О. О. Аґентність ЗМІ: про взаємодію журналістики з різними соціальними полями / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 2 (квітень-червень). - С. 153-155.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/19374Зміни макроінформаційного середовища в сучасному світі породжують не тільки масштабні обсяги контенту. Обговорення ролі журналістики та журналістів — як "агентів змін" — у висвітленні позитивних та негативних реалій життя дедалі більше фокусується на аґентності ЗМІ. Саме на тлі поглиблення кризи або відчутності "ризиків системи" посилюється пошук "відповідальних" за трансформації (дедалі наполегливіший, якщо зміни йдуть "не в тому напрямку"). У бурхливому океані інформації соціологи спостерігають обтяження гібридністю впливів і формальне виконання "завдань системи", причому не тільки з боку представників інституціоналізованого "сукупного комунікатора", а й із боку "вільних журналістів". На жаль, далеко не всі журналісти сьогодні усвідомлюють себе як "агентів змін" і не звикли за всіма інструментами та методами впливу на аудиторії помічати участь людини — суб’єкта комунікації.ukЗМІпрофесійна журналістикасоціальне полеопитуваннястаттяАґентність ЗМІ: про взаємодію журналістики з різними соціальними полямиArticle