Тітаренко, ІринаКисіль, Софія2024-06-212024-06-212024https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/29985Мета та завдання роботи. Мета роботи полягає у створенні PR-стратегії з використанням ШІ для “Нової пошти” на підставі аналізу відповідного зарубіжного досвіду, ситуаційного аналізу для оцінки репутації компанії, слабких та сильних її сторін, наявних проблем діяльності задля підтримки високої репутації бренду, іміджу компанії і утримання нею позиції №1 серед конкурентів на ринкуuk-UAштучний інтелектсфера звʼязків з громадськістюPR-стратегіїринок логістичних компанійбакалаврська роботаРозробка PR-стратегії для компанії “Нова пошта” з використанням інструментів штучного інтелекту в комунікаціяхOther