Волохатюк, Дар`я2024-07-172024-07-172024Волохатюк Д. О. Оцінка ефективності використання influence-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства / Волохатюк Д. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 276-278.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30590Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukвпливові особистостіавторитетнарощувати аудиторіюінфлюєнсерсистематичний моніторингматеріали конференціїОцінка ефективності використання influence-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємстваConference materials