Буй, ТетянаГаврилів, Ірина2015-10-192015-10-192015Буй Т. Г. Розвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компаній / Буй Т. Г., Гаврилів І. Я. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 172 : Економічні науки. - С. 8-14.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6785The authors describe the features and advantages of e-commerce compared to traditional types of business, analyze the development of e-commerce in Ukraine, underline the legislative framework of e-commerce in Ukraine and propose some measures for its improvement. Using the expert opinions method the factors of e-commerce company competitiveness were distinguished.У статті розкрито особливості та переваги електронної комерції в порівнянні з традиційними видами бізнесу, проаналізовано стан та динаміку розвитку електронної комерції в Україні, здійснено оцінку законодавчої бази функціонування електронної комерції та запропоновано заходи щодо її вдосконалення. За допомогою методу експертних оцінок визначено фактори конкурентоспроможності компаній, що займаються електронним бізнесом.ukелектронна комерціяелектронний бізнесцифрові технологіїелектронний підписконкурентоспроможністьінтернет-магазинінтернет-торгівлястаттяe-commercee-businessdigital technologyelectronic signaturecompetitivenessOnline StoreOnline shoppingРозвиток електронної комерції як інструмент підвищення конкурентоспроможності українських компанійE-commerce development as an instrument of increasing of Ukrainian companies’ competitivenessArticle