Трофимчук, ОлександрФадеічев, Сергій2025-02-072025-02-072024Трофимчук О. М. Інформаційні технології застосування систем машинного аналізу при підготовці маркетингового контенту / Трофимчук О. М., Фадеічев С. В. // Математичне моделювання та інформаційно-комунікаційні технології для зміцнення та відновлення : колективна монографія за матеріалами ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 12-13 листопада 2024 р.) / [за заг. ред. С. О. Довгого] ; НАН України, Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору [та ін.]. - Київ : Юстон, 2024. - С. 74-76.978-617-8335-33-5https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/33505Підготовка складових маркетингового контенту, як текстових блоків та ілюстративних матеріалів відіграє вирішальну роль у побудові бренду, підвищенні лояльності клієнтів та забезпеченні конкурентоспроможності на ринку, а отже розглядається одним з ключових факторів успіху для компанії незалежно від масштабу її інфраструктури, обсягу продажів та сфери діяльності. При цьому зазначається висока актуальність задачі впровадження машинного аналізу при роботі з великими масивами даних, що включає у себе виконання процедур обробки, генерації та оцінки реакції аудиторії на маркетинговий контент.ukсистеми машинного аналізумаркетинговий контентпрограмні алгоритминейромережева архітектурарозділ в колективній монографіїІнформаційні технології застосування систем машинного аналізу при підготовці маркетингового контентуBook