Брюховецька, Лариса2023-04-302023-04-302023Брюховецька Л. І. Плюси і мінуси жіночого кіно / Лариса Брюховецька // Кіно-Театр. - 2023. - № 1. - C. 18-21.1562-3238https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/25146Цілком закономірно, що з початком російської агресії в Україні (2014 рік) виник і почав розвиватися жанр воєнного кіно. Творили його чоловіки-режисери, чоловіки-оператори, чоловіки-актори. Хоча в центрі одного з таких фільмів була жінка, – йдеться про "Матір апостолів" Зази Буадзе. І це справді феномен. Як невимушено до воєнної драми увійшла жінка, так невимушено жінки увійшли і в кінорежисуру, що тривалий час вважалася чоловічою професією, хоча в історію кіно ХХ століття вписалися такі імена, як Маргарет фон Тротта, Аньєс Варда, Агнєшка Голланд, Кіра Муратова, перелік можна подовжувати. Проте це не було поширеним явищем. Але, починаючи з 1990-х, в європейських країнах, у тому числі й в Україні, процес фемінізації кінорежисури набрав потужних обертів.ukвійна на ДонбасіФільм "Забуті"конфлікт між добром і зломміжнаціональна ворожнечадокументальне кінодокументальна стрічка "Вітер зі сходу"статтяПлюси і мінуси жіночого кіноArticle