Сидоренко, ОксанаГерасименко, М.2025-07-102025-07-102025Сидоренко О. В. Бренд роботодавця як інструмент управління персоналом: етапи формування стратегії HR-брендингу / Сидоренко О. В., Герасименко М. Е. // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р. : у 2 т. / відп. ред. та упоряд.: В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025. - T. 1. - C. 492-494.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/35365Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.ukуправліннялюдський капіталHR-брендингуконкурентоспроможністьматеріали конференціїБренд роботодавця як інструмент управління персоналом: етапи формування стратегії HR-брендингуConference materials