Воронкова, Валентина2024-07-152024-07-152024Воронкова В. Г. Напрями упровадження цифрових інструментів ефективного функціонування бізнесу / Воронкова В. Г. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 340-344.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30522Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukхмарні сервісиe-commerceCRMелектронні фінансиBig Dataвіртуальна реальність (VR)матеріали конференціїНапрями упровадження цифрових інструментів ефективного функціонування бізнесуConference materials