Жарук, ІринаГолубєва, Марія2015-12-242015-12-242011Голубєва М. О. Управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США : (на прикладі дистанційної професійної освіти конфліктологів) / М. О. Голубєва, І. В. Жарук // Теорія та методика управління освітою. - 2011. - Вип. 5. - 12 с.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7662У змісті статті розкрито досвід управління дистанційною освітою у ВНЗ США, подано опис типової навчальної програми університету Колорадо (США) "Управління конфліктами в соціальних інституціях", що містить навчальні модулі й рейтинг.В содержании статьи раскрывается опыт управления дистанционным обучением в вузах США, приведен пример описания типичной учебной программы университета Колорадо (США) "Управление конфликтами в социальных институциях", содержащей учебные модули и рейтинг.Management of USA University’ student’s education is described in the article. There is a description o f the typical education programme of Colorado University (USA) ‘Management of conflicts in social institutions” with learning modules and rating presented in the article.ukдистанційна освіта в СШАпрофесійна підготовка конфліктологівмодульно-рейтингове навчаннястаттядистанционное образование в СШАпрофессиональная подготовка конфликтологовмодульно-рейтинговое обучениеdistant learning in USAprofessional preparation of conflict resolution specialistseducation in module and rating formatУправління навчально-пізнавальною діяльністю студентів ВНЗ США (на прикладі дистанційної професійної освіти конфліктологів)Article