Нарчинська, Тетяна2024-10-212024-10-212002Нарчинська Т. М. Багатогранність гріха та чесноти в системі бароко (на основі порівняльного аналізу творів Кальдерона де ла Барки та Георгія Кониського) / Тетяна Нарчинська // Студент Києва : збірка робіт фіналістів конкурсу 2001 року / ред. В. А. Широков ; Громадський фонд Святого Андрія Первозванного, Молодіжний клуб. - Київ : Довіра, 2002. - С. 86-97.966-507-135-1https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/31901Навряд чи знайдеться в історії літератури доба, що зазнала більше переоцінок, ніж бароко. "Суперечки про бароко в пошуках моделі епохи" розпочалися ще минулого століття, оскільки часто підкреслювались його "штучність", "вторинність", "регресивність" в порівнянні з гуманістичним мистецтвом Відродження, як зазначає Т. Рязанцева [5, с. 18]. Проте сьогоднішнє переосмислення барокових постулатів на кшталт "слово — це вже не обгортка Всесвіту" дозволяє по-новому сприймати тексти авторів барокової епохи, пронизаної метафізичними образами та біблійними алюзіями. З цього погляду актуальним питанням сучасного літературознавства є компаративний аналіз творів двох авторів, котрі відрізняються за географічним полюсом розташування, але об’єднані мистецьким духом епохи, оскільки такий підхід дозволяє прослідкувати суголосність ідейних тенденцій бароко, а отже, розглянути його об’ємніше й різноаспектно.ukбарокофілософія людиниКальдерон де ла БаркаГеоргій Кониськийбарокова літератураконцепція гріхачеснота милосердяробота студентаБагатогранність гріха та чесноти в системі бароко (на основі порівняльного аналізу творів Кальдерона де ла Барки та Георгія Кониського)Other