Ковшова, Ірина2019-05-162019-05-162018Ковшова І. О. Організаційна функція розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств / Ковшова І. О. // Фінанси, підприємництво та облік: національні особливості та світові тенденції : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2018 року. - Київ, 2018. - С. 30-33.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/15587Матеріал виступу на Всеукраїнській науково-практичній конференції "Фінанси, підприємництво та облік: національні особливості та світові тенденції", 7 квітня 2018 р.ukмаркетингмаркетинговий менеджментменеджментпідприємствотелекомунікаційне підприємствоматеріали конференціїОрганізаційна функція розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємствConference materials