Наумов, ВадимБойко, В. В.2020-10-262020-10-262020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18340Кваліфікаційна робота присвячена актуальній як в практичному, так і в науково-методологічному значенні темі. Проблематика маніпуляцій у політичній і соціальній сферах не нова, але з кожною хвилею науково-технічного прогресу вона набуває все більшої гостроти. Якщо в останні десятиліття ХХ ст. майданчиками використання маніпулятивної інформації були преса, радіо та телебачення, то тепер - інтернет має безліч технологій та інструментів вводити в оману людей з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Надвисока ефективність сучасних методів комунікації дозволяє розповсюджувати маніпулятивну інформацію з неймовірною швидкістю. У більш демократичних країнах, таких як США політичні комунікації, особливо у виборчих кампаніях, все більше контролюються незалежною пресою, юридичними та етичними інституціями. Але, попри це, проблема використання маніпулятивних технологій в політичній сфері під час виборчих кампаній залишається актуальною. І Україна, на превеликий жаль, впевнено рухається в тому ж напрямку. Використання сучасних цифрових комунікацій дозволяє надзвичайно ефективно вдосконалювати процеси навіювання і імплантування необхідних реакцій та установок різних таргетованих груп виборців. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження, мету та завдання роботи, розглянуто теоретичні засади феномену політичної комунікаційної маніпуляції та практичні кейси їх використання в різних країнах. Автор вдало аналізує нові маніпулятивні технології у США, Іспанії та Україні, виокремлюючи основні тренди, притаманні сьогоднішньому етапу розвитку політичних комунікацій у виборчих процесах. У дослідженні автор також проводить порівняльний аналіз українського та західного досвіду використання маніпулятивних комунікаційних технологій.ukполітичні маніпуляціївиборчий процеспередвиборча кампаніямагістерська роботаДослідження елементів політичних маніпуляцій у виборчих кампаніях на прикладі виборів в США, Іспанії та УкраїніOther