Іванюк, Сергій2017-01-192017-01-192014Іванюк Сергій Семенович. Пізнати себе. Національна ідентичність у драматургії Миколи Куліша / Сергій Іванюк // Tertium non datur : проблема культурної ідентичності в літературно-філософському дискурсі XIX-XXІ ст. : колективна монографія. - 2014. - С. 156-184.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10854Здобувши автономність у 1922 р. (незалежність була очевидно ефемерною навіть для сучасників), Україна не могла не відчути з усією гостротою необхідності усвідомлення своєї ідентичності. Драма як рід, що дозволяв через кін донести до найширшого глядача найскладніші естетичні ідеї (принаймні так уявлялося), займала особливу позицію в системі літературних родів. П’єси Івана Дніпровського, Якова Мамонтова, Івана Кочерги, Івана Микитенка і, звісно, Миколи Куліша мали величезний розголос, отже, відіграли важливу роль у цьому процесі.ukукраїнська літературанаціональна ідентичністьМикола Кулішдраматургіяміфологемиобраз "іншого"образи негативних персонажівавторська позиціястаттяПізнати себе. Національна ідентичність у драматургії Миколи КулішаArticle