Бушай, ІгорДобровольська, Ірина2020-11-062020-11-062020https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/18484В дипломному дослідженні дається теоретичний та емпіричний аналіз зв’язку між асертивністю та локусом каузальності у студентів. Були опрацьовані найбільш ґрунтовні теоретичні матеріали, які стосувались концептуальної розробки поняття асертивності та локусу каузальності, зокрема їх структурних компонентів та модифікації значення, які відбувались з термінологією відповідно до зміни історичного контексту та сфери їх застосування. Був проаналізований ряд досліджень, які проводились в інших країнах для перевірки подібного дослідницького припущення. Також були розроблені методичні тренінгові рекомендації, які спираються на концептуальні засади асертивності М. Сміта та способи впливу на інтернальність шляхом конструювання тренінгового процесу з посиленою залученістю активності учасників тренінгу. Описані також способи використання отриманих результатів дослідження та перспективи до його подальших розробок.ukасертивністьлокуслокус каузальностілокус контролюінтернальністьекстернальністьбакалаврська роботаЗв’язок показників асертивності та локусу каузальності (у студентів)Other