Закорко, ЮліяЛиса, Світлана2024-07-112024-07-112024Закорко Ю. В. Маркетингові комунікації майбутнього: інновації та тренди / Закорко Ю. В., Лиса С. С. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 73-74.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30440Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.ukштучний інтелектперсоналізовані маркетингові повідомленняіммерсивний контентвіртуальна реальність (VR)доповнена реальність (AR)матеріали конференціїМаркетингові комунікації майбутнього: інновації та трендиConference materials