Бурцева, ОленаШашко, Вікторія2024-07-022024-07-022024Бурцева О. Є. Маркетинг територій у системі соціально-економічного розвитку регіонів / Бурцева О. Є., Шашко В. О. // Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 3.2. - C. 305-321.978-966-518-843-8https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/30195Підрозділ 3.2. з колективної монографії "Управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання маркетингу територій у системі соціально-економічного розвитку регіонів.ukстратегія регіонального розвиткудержавна регіональна політикатипологія територійтериторіальний продуктекономічний розвитокМаркетинг територій у системі соціально-економічного розвитку регіонівBook chapter