Пан, ЛіліяАбрамович, Ольга2009-10-132009-10-132008Пан Л. В. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу / Л.В. Пан, О.К. Абрамович // Экономика Крыма. - 2008. - № 25. - С. 33-36.https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/374Сьогодні, в умовах посилення конкуренції внаслідок науково-технічного прогресу та глобалізації, споживачам стає важко помічати відмінності між товарами різних виробників з точки зору їхньої якості та диференціації. Унікальні за своїми характеристиками товари - рідкість, і навіть якщо вони з'являються в певній товарній категорії, то лаг між запуском товару-інновації та його копіюванням настільки малий, що не дозволяє компаніям використовувати переваги нового продукту в конкурентній боротьбі. Як наслідок - необхідність працювати на насичених однотипними товарами висококонкурентних ринках.ukмаркетингконкуренціяmarketingКомплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингуArticle